2020-04-08

Ipuin asmatuak - PITXITXI GOSEAK DAGO

        5 eta 6. mailako ikasleak, Aste Santutako opor hauetan egiteko ditugun  hainbat erronken artean, eskolako ikasle gaztetxoentzako ipuin batzuk asmatzea pentsatu dugu.

       Egun batzuetan, asmatu ditugun ipuinak  zintzilikatuko ditugu blog honetan, txanda bakoitzean bat.  Badakigu baita ere txikienok oraindik irakurtzeko lan pixka bat duzuela eta horregatik, ipuin hori bera entzuteko moduan ipiniko dizuegu.

         Asko gustatuko litzaiguke ipuina entzun ondoren marrazki polit bat egingo bazenute. Zuen gurasoak marrazki hori bidali nahi badigute  ( antton@errezilgoeskola.eus ), saiatuko gara blog honetan ipuinaren jarraian ipintzen. 


      Hemen doakizue gure gaurko ipuina:

 
         
PITXITXI  GOSEAK  DAGO
Enaitz  Korta




    Bazen behin Pitxitxi izeneko katu bat gose handia zuela eta janari bila hasi zen .



Zelaian zioala  Miguel behia ikusi zuen.

     - MUUU!! zer gertatzen zaizu - esan zion Miguelek.

     - Gosea  daukat - esan zion katuak.

    - Nahi al duzu belar pixkat - erantzun zion Miguel behiak.

    - Ez nik esnea eta  ogia nahi dut- esan zuen Pitxitxik.



Zelaitik segitzen zuen eta Patricia txerria ikusi zuen.

    - KURRIN KURRIN!! zer gertatzen zaizu- esan zuen Patriziak.

    -Gosea daukat- erantzun zion  Pitxitxik

    -Tori patatak - esan zion  Patriziak.

    -Ez nik ogia eta esnea nahi dut- esan zion  Pitxitxik.



Zelaian zehar segitzen zuen Pitxitxik eta Joxepa oiloa ikusi zuen.
    
    - KO KO KO KO!!  zer gertatzen zaizu?- esan zion Joxepak.

    -Gosea daukat - esan zion Pitxitxik.

    -Nahi al duzu arto pixkat - esan zion Joxepak.

    -Ez nik ogia eta esnea nahi dut- erantzun zion Pitxitxik.


Zelaian zehar zioala Elena  untxia ikusi zuen.

    - Zer gertatzen zaizu? - esan  zion Elenak.

    -Gosea daukat- erantzun zion Pitxitxik.

    -  Azenarioa nahi? - esan zion Elenak.

    - Ez nik ogia esnearekin nahi dut-  erantzun zion Pitxitxik.


 Pitxitxik zelaian zehar segitzen zuen eta  Julen txakurrarekin topo egin zuen.

      -UAU UAU UAU!!  zer gertatzen zaizu? - esan zion Julenek.

     - Gosea daukat - esan zion  Pitxitxik. 

     - Tori,  hartu sobratzen zaidan haragia - esan zion Julenek.

     - Ez nik ogia eta esnea nahi dut-  erantzun zion Pitxitxi katuak.


Pitxitxik zelaitik segitzen zuen Asier topatu zuen harte.

     - PIO PIO PIO !!!  zer gertazen zaizu?-   esaten zuen Asier txoriak.

     - Gosea dut- esan zion Pitxitxik. 

     -Nahi al duzu txitxare bat?- esan zuen txoriak.

     -Ez nik ogia esnearekin nahi dut- erantzun zion Pitxitxik.



 Etxera zioala gosez eta neka-neka eginda, Mikel katua topatu zuen  eta honek horrela ikusirik esne pixkat ogiarekin eskeini zion. Baita Pitxitxi katuak gustora jan ere. Oso lagun handiak izan  ziren betirako.








.

iruzkinik ez: